Sunday, June 19, 2011

KECEWA

bohonglah kalau saya ckp saya x kecewa bile tgk result saya hari tu..
bohonglah kalau saya ckp saya x menangis tgk result saya hari tu..
tp dalam kekecewaan tu terselit sedikit kegembiraan sbnrnye..
dlm frust2 tu ade hikmah sbnrnye..
tahniah pada "partner in crime" yg akhirnye berjaya dapat DEAN LIST lagi tok sem nie...
dah terbukti bahawa anda bukan calang2 org kan...
even bz dgn tugas luaran namun bnde tu x menjadi penghalang untuk anda berjaya..
dalam diam saya amat kagum dgn kebolehan anda....
ok back to the main topic..
kecewa...??!!!
sampai bila saya nk kecewa..?
sampai bila saya asyik nk salahkan takdir..?
maybe bukan rezeki saya untuk dapat kptsn yg agk memberangsangkan seperti yg dijangka namun sedikit sebanyak dalam diam  ALLAH YANG MAHA ESA telah mengabulkan doa saya..
partner saya berjaya untuk sem nie..
n even saya rse down sangat2 tapi masih ade lagi insan yg xputus asa bantu untuk bangunkan saya yg dah sememangnye hilang harapan untuk teruskan perjuangan yg seterusnye nie...
n yang  paling penting sekali kesabaran saya selama nie membuahkan hasil...
terima kasih...
terima kasih kpd mereka yg x putus2 memberi saya nasihat..
bangunkan saya yg sudah jatuh tersungkur...
tidak lupa kepada MAHA PENCIPTA , kerana dalam kecewa saya DIA telah memberi kegembiraan yg hanya saya sorg je dapat rasa...

p/s: jadi cik Hanisah Sharip.... sem depan kita pulun lagi k.. kali nie x nk kat 24 jam.. kat panggung wayang lak kita study.. mne tahu kot2 berhasil... 4 flatt wa cakapppppp
wahahahhahahahahahahahaha

1 comment: